Kiko Navarro-Sonando Contigo


As putea spune vremuri noi..postari noi. Asadar am zis sa profit  putin de vremea asta veritabila de Toamna(abia acum simt ca este intradevar septembrie) si sa revin la vechea..noua si vesnica mea pasiune..Bloggeritul:))!

Ca prim post pentru ,,revenirea mea” am ales o melodie ce mi-a atras atentia in urma cu o saptamana cand am auzit-o intamplator la radio.Asadar am inceput cautarile..si am cautat si am cautat fara a ma gandi ca Dj Alexutz avea deja in playlistul de Roman melodia in cauza..asta pana aseara ca s-a hotarat sa faca un share si catre mine:P.

Cu aceasta ocazie ii multumim pentru o melodie buna! Sper sa va placa si voua!

PS:Revin cu promisiunea de a ma tine de treaba…cel putin asa am de gand!

Va las cu melodia…Andy OUT!

Lasă un răspuns

