One day..


Inca o zi din viata mea.Astazi cam asa arat eu…am o stare de bine pe care cred ca nu am mai avut-o de foarte mult timp si asta se datoreaza unei singure persoane.

Desi facultatea s-a terminat..poate nu asa cum mi-as fi dorit,am reusit sa trec peste tristetea ce ma macina ieri si am intalnit pe cineva care ma adus in ipostaza de mai sus.Sa pot sa zambesc..sa fiu cum sunt eu de obicei si sa ma relaxez.Este adevarat..astazi am ajuns sa cunosc mai bine pe cineva..si as vrea daca se poate sa o cunosc si mai bine:).

Astazi sa fiu sincer am o stare de spirit excelenta.Daca vremea mi-ar fi permis putin as fi zburdat afara :D.

Azi sunt fericit..si sper ca nu sunt singurul:D


Un gând despre „One day..

Lasă un răspuns

