Chill Day 2…


Oboseala acumulata!!!E o senzatie ciudata dupa atatea ore nedormite…parca nu sunt eu!Iar am senzatia ca este nevoie de o schimbare,dar  parca este o anumita ,,teama”..chiar nu stiu motivul!As vrea sa aflu unele chestii…sa mi se raspunda la anumite intrebari si sper ca lucrul asta sa se intample cat de curand :))!

De ieri de la 6 nu am apucat sa ma odihnesc decat 3 ore…erau niste versuri ce sunau cam asa ,,Astazi de exemplu..vreau sa pierd timpul… vreau sa schimb ritmul,atat de simplu (…)  nu’s panicat asta e bine..cu ochelari la ochi,azi e despre mine”! Cam asta am fost eu azi…mergeam pe strada ca si cum as fi fost un ,,zombie”! Totusi sper sa imi revin repede din situatia asta si sa fiu de maine acceasi persoana cu zambetul pe buze si plina de viata…dar AZI NU…si nu pentru ca nu vreau…dar chiar nu pot!

Astept raspunsuri…! AND I NEED SLEEP..TONIGHT!!!

8 gânduri despre „Chill Day 2…

Lasă un răspuns

