Chill Day


Oboseala isi face simtita prezenta…nu am reusit sa dorm…am in fata noua mea cana Jacobs(,,Super Invitatia” pt care am suportat frigul si am stat la coada juma de ora)!

A meritat…FRESH,JOY,COOL,WOW,FREE,LIFE,MORNING,PARTY,LOVE…cateva din inscriptiile magnifice!Nu stiu de ce am impresia ca imi va placea cana asta :)!

Si nimic nu merge mai bine decat Kanye West-HomeComing..una dintre melodiile ce astazi chiar va sta pe repeat…are ceva ,,special”…cred ca ideea de HOME imi place mult…fiind melodia ce o ascultam de fiecare data cand ma intorceam acasa din calatoriile prin tara…trist ca plec…dar totusi..HOME SWEET HOME!!

Sa revenim…e chill azi…in ultimele 2 zile nu am dormit decat 4-5 ore..asa ca voi descrie in cateva cuvinte ziua mea de azi: FACULTATE,JACOBS,MUZICA,LIFEWITHANDY,INTERVIU,FRESH!!!!

Am spus FRESH…soooo…las somnolenta in urma si o iau pe urmele lui Connect-R si spun si eu:RING THE ALARM!!!!

😀 😀 😀 😀 

6 gânduri despre „Chill Day

Lasă un răspuns

