A new beginning!


Dupa cum am spus si aseara…de azi voi incepe din nou sa scriu pe blog! Se pare ca acest ,,Nou inceput” coincide cu foarte multe ganduri,planuri,conceptii pe care le am in minte!Azi sa fiu sincer stateam si ma gandeam la clipele ce au trecut ,,in viteza” pe langa mine!Am realizat ca au fost clipe ce au trecut fara sa le simt:))…am realizat ca au fost momente in care nu am stiut sa ma bucur de ce mi se intampla si au fost momente pe care nu am stiut sa le gestionez! Exemple sunt multe…si daca as  sta acum sa insirui gandurile si planurile ce ,,imi alearga” prin cap ar insemna ca ar trebui sa scriu cateva pagini bune…si cred ca nici alea nu ar fi indeajuns :D!Asa ca ma voi limita decat in a va spune ca am planuri mari :))..totul sper ca se va observa pe parcurs..daca se va observa..eu stiu ca voi incerca si cunoscandu-mi firea sunt 98% ca voi reusi (desigur cei 2% sunt marja de eroare)!

Oricum ma bucur sa revin:))! Poate o sa schimbam si modul de abordare a temelor…si ca de obicei va voi cere ajutorul! Comentariile fie ele pozitive,fie negative  imi vor arata lucrurile ce sunt apreciate cat si lucrurile ce trebuiesc imbunatatite,cele la care ar trebui sa mai lucrez!

Ok…cam atat…o sa incerc sa nu plictisesc..asta daca nu am facut-o deja:))! Acum aproximativ 2 luni am spus Stop!!Nu am pus punct…ci punct si virgula :))…dar acum este vremea sa stergem acel PUNCT SI VIRGULA…SI SA O LUAM DE LA CAPAT :D!

Asa ca…ne dam dupa Badea si afirmam raspicat:TRAIESC IN LUMEA LU’ ANDY SI ASTA IMI OCUPAT  TOT TIMPUL :))

PS:Ei bine…sa nu exagerez :”> am timp pentru oricine:)!

3 gânduri despre „A new beginning!

Lasă un răspuns

