Back in Business


Da…de cate ori am zis ca voi reveni numai eu stiu…adevarul este ca daca ma gandesc mai bine nici macar eu nu mai stiu:-s :))!Dar trecem peste aceste clipe si o luam de la capat cu postatul mai ales ca acum intram intr-un nou capitol din viata mea:Facultatea!

Ce pot sa zic….toata lumea intreba ,,Si cum a fost”? ,,Cum este la facultate”?,,Cum iti sunt colegi”?! Prin intermediul asta am si ocazia sa raspund la toti in acelasi timp!Poi…cum sa fie la facultate?!…pt moment este usurel…dar sa vedem cum merge treaba mai departe!Pana acum totul este ok…

Pot sa spun in plus dupa primele 2 zile..ca sunt norocos…am picat intr-o grupa buna…prietenoasa…,,cu zambetul pe buze”…si cu care ai ce discuta!Se pare ca dupa generala si apoi liceu norocul imi mai surade inca odata :D:D!Va voi tine la curent…sau cel putin voi incerca sa va tin la curent cu ce se mai intampla in vestita ACADEMIE DE STUDII ECONOMICE!!

Dar pana atunci sa revenim la subiectul principal…revenirea la activitatea de blogger :D…activitate de foarte multe ori placuta:P!

Asa ca…voi reveni cu un post despre Jason Derulo…sa vedem ce va iesi…sa vedem daca mai stiu meserie:))!Sau poate imi dau seama ca nu am stiut niciodata:))!Voi hotarati:P!

So…sa incepem….

Lasă un răspuns

