House M.D Sezon 7


Veste buna pentru impatimitii de House M.D printre care si eu(prietenii stiu de ce)!Cred ca l-am inebunit pe George:))!

Gen:

 GG: Cf ma?
Eu:Ma uit la House :))
GG: Aaaa…iarr?? 
Eu: Da:))

Dar sa trecem la subiectul principal! In septembrie va aparea cel de-al 7 sezon al serialului House M.D! Si dupa cum spune si Irina de la Divercity….,,odata ce l-ai cunoscut pe Gregory House trebuie sa iti iei in fiecare zi doza” :))! Venind vorba de doza..eu nu mi-am luat-o astazi..asa ca va las cu un trailer din House M.D sezonul 7!

Enjoyyy:P

Un gând despre „House M.D Sezon 7

Lasă un răspuns

