Studentii…


Lumeeeee….sunt boboc la Academia de Studii Economice Bucuresti(Ase)!!Comert…buget….coleg cu beib:))!Ahahahaha….am luat lumeee!!Si oficial sunt cel mai fericit!Am facut 19 ani…si ieri am primit cel frumos cadou de la niste necunoscuti!Am primit vestea ca am luat la ASE!

Avem doar 18-19 ani suntem nebuniii…iubim viata si nu avem bani:))!Avem soseaua noastra…si sigur ne va duce undeva!La ASEEE am luat ,,cam greu”…dar acum…libertate fratee…si la MARE frateee!!!

Beib…Zuzu….Bro…va iubesc buaaaa:))!Nebunii meiii:*:*:*:*!Suntem boboci la facultate….un vis devenit realitate…si numai Dumnezeu stie ritmul pe care l-am avut noi astazi pana la Piata Romana…si numai Dumnezeu stie ce emotii am avut…si cate nopti grele am avut!!

Inca odata:VA IUBESCCC….!

Tre sa ii uram bun venit in lumea studentiei si Cristinei…boboaca la Academia Tehnica Militara…felicitariiiiiiii Crissuuuu!!!

Program:24 iulie:Oficial boboci la ASE/Politehnica Bucuresti/Academia Tehnica Militara

                      August:Imbarcarea spre Constanta si party nelimitat!

Luvvv yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

6 gânduri despre „Studentii…

  1. felicitari noua 😡 viitor boboc colegutz de ase =)) ti’am zis eu ca nici acolo nu scap de tine =))

    August:Imbarcarea spre Constanta si party nelimitat! BINE ZIS!!! :X8->

Lasă un răspuns

