Atb-Future Memories!


Ne stiind ce sa mai ascult am zis sa dau o raita prin folderul cu albume…si am dat peste Atb:X…Atb fiind unul dintre favoritii mei:X!Si acum imi aduc aminte ultimul concert din Kristal…dar sa trecem peste asta!Cert este ca am redescoperit ,,Future Memories” melodie ce face parte si da de asemenea si numele penultimului sau album ,,Future Memories”(Ultimul fiind un album de mixuri…Atb:The  Dj’s 5 in the mix)! Va pot spune despre ,,Future Memories” ca este una dintre melodiile ce ma relaxeaza(asta nu inseamna ca este obligatoriu sa va placa si voua)  o melodie foarte reusita..dar va voi lasa pe voi sa decideti si sa va dati cu parerea!

Atb-Future Memories

Pe langa aceasta pe album mai puteti gasi si melodi precum ,,My Everything” ,,Swept Away”,,A new day”,,Still here” cat si cunoscutul single ,,Behind” ! Enjoy!

Videoclipul postat nu este videoclipul oficial!

Lasă un răspuns

