John Puzzle-Hear the colours


Multi dintre voi poate au auzit de John Puzzle din colaborarile pe care le-a avut cu LLP la melodia ,,I miss you”!Ee..uite ca acesta are sanse mari sa urce in topurile din Romania si poate chiar din lumea intreaga cu noul lui single ,,Hear the colours”!

Videoclipul a fost lansat in premiera la Monden.Info si la Kiss Tv si dupa parerea mea este un videoclip foarte bun ce transmite atat buna dispozitie cat si un mesajul piesei!

Filmarile au inceput pe 20 martie si au tinut doua zile. Regizor a fost Marius Leftarache, iar montajul, editarea si post-productia au avut loc in studiourile Chainsaw Europe.

Despre videoclip John Puzzle a spus: 

Nu am avut o sursa de inspiratie in ceea ce priveste scenariul, ci doar ne-am intalnit cu doua saptamani inaintea filmarilor si am pus cap la cap niste idei aleatorii. Stiu ca inca din primul moment ne-am dorit un videoclip de imagine!

And now…,,Hear the colours” people….Enjoy!!

Sursa

Un gând despre „John Puzzle-Hear the colours

Lasă un răspuns

