O vizita la One Fm:X!


Daaa..o zi de vis pentru mine!Astazi am fost prezent in Studioul One Fm…alaturi de Dj Virgil Batista..Gossip Girl’s(Ana Moga&Dana Necula) si Cristi Nitzu!A fost super…!Am fost ,,invatat” cu ce se ,,mananca” radioul…si tot ce inseamna industria Radio!Am petrecut 30 de minute in studioul One Fm…30 de minute in care mi-a fost aratata toata aparatura dintr-un studiu…mi s-a spus cum sta treaba cu mixul…cum sta treaba in intretinerea unui program la radio..avandu-l alaturi pe Virgil Batista!Apoi cateva vorbe alaturi de Cristi Nitzu…si alaturi de Ana Moga si Dana Necula…care se pregateau pentru inceperea programului zilnic la One Fm!Dupa..a avut loc asa zisul interviu cu Virgil Batista…interviu ce s-a transformat intr-o discutie de 10-11 minute pe anumite teme!Un interviu din care am invatat ca nu trebuie sa ma dau batut niciodata..dupa cum spune si Virgil..,,totul este o combinatie de noroc si vointa..daca vrei si ai un scop…si scopul asta ti-l urmaresti si esti concentrat asupra lui,e imposibil sa nu iasa ceva”!A fost bine…este un inceput…si mi-as dori sa fie totul ok si de acum incolo..cu ajutorul lui Dumnezeu voi reusi!

Bye Bye…

7 gânduri despre „O vizita la One Fm:X!

Lasă un răspuns

