Din lipsa de ocupatie..


Uitandu-ma pe net…din plictiseala..mi-am dat seama ca ceea ce fac eu ..pentru a-mi omora plictiseala este total gresit!Mi-au demonstrat-o niste baieti zic eu  din Rusia..care din ,,lipsa de ocupatie”,ce s-au gandit…sa faca sarituri libere de pe bloc in mormanul de zapada..fara a sti de se afla sub acest!Asadar..fara sa le pese de consecinte..ci doar pentru adrenalina,tinerii teribilisti sar de pe un bloc cu 4 etaje..in muntele de zapada format, fara a stii daca sub acesta se ascunde ceva..!Distractia lor le-a fost oprita de autoritati care i-au arestat pe teribilisti indata ce au ajuns la sol!

Uitati si distractia lor..sper sa va placa!

5 gânduri despre „Din lipsa de ocupatie..

Lasă un răspuns

