Scandalul Hi-Q…continua


Scandalul in sanul trupei Hi-Q continua…Florin Grozea unul din membrii trupei Hi-Q s-a declarat surprins de decizia Anyei de a parasi trupa Hi-Q,punand totul pe seama promovarii noului single ,,One” la care Anya colaboreaza cu Dj Jay Ko!

Florin a declarat in direct la emisiunea lui Catalin Maruta ,,Happy Hour” urmatoarele:

Am fost foarte consternat dar înţeleg mişcarea de promovare a single-ului. Si eu as fi facut poate la fel, sa ma folosesc de imaginea trupei care are vechime pentru a-mi promova single-ul solo. Anya stia că Mihai e plecat din tara si nu poate raspunde acuzatiilor. Este ciudat. Noi i-am permis să cante şi solo, poate a fost greşeala noastră. Aveam nişte planuri în formula respectivă, cu band-ul nostru. O să ne descurcăm. Eu şi Mihai suntem prieteni de 22 de ani, cu greu cineva mi-ar putea fi mai bun prieten decât el!

Anya a declarat la randul ei ca motivul adevarat este o neintelegere cu Mihai Sturzu…celalalt membru al trupei!

Nici eu nu stiu ce sa cred!

 

4 gânduri despre „Scandalul Hi-Q…continua

Lasă un răspuns

