Moni&Ricky=Scandal


                      

Cum nu am somn(era de asteptat dupa niste pepsi..un cappuccino si niste cacao cu lapte) ma uit ca in fiecare seara la emisiunea lu’ Capatos!Foarte interesanta in seara asta…este scandalul mesajelor dintre Ricky(Voicu Panzaru) si Monica Columbeanu!Sunt redate mesajele dintre cei doi..sau mai bine spun mesajele pe care i le trimitea Moni!Am impresia ca totul ar fi o facatura…sau ca unul dintre cei doi ar fi dat aceste mesaje presei!As crede-o in stare pe Monica sa faca lucrurile astea pentru ca atat de mult ii place sa fie in centrul atentiei incat ar putea apela la tertipuri de genul asta pentru a ajunge din nou pe prima pagina a tabloidelor de scandal!Aceasi parere o am si despre el…din lipsa de afirmatie poate face lucrurile astea…si din cate observ..pe el nu prea il deranjeaza ca aceste mesaje au ajuns in presa…chiar zambeste parsiv cand incearca sa le explice!Interesanta este si interventia lui Catalin Botezatu care confirma spusele la emisiunea ,,Happy hour”a lui Catalin Maruta in care acesta declara ca ,,Monica şi Ricky sunt doi oameni neimportanţi, nu au făcut ceva pentru această societate(…)Dacă ei au ajuns subiect de ştire, atunci să-mi bag picioarele! Este soţie de miliardar şi atât! Monica nu a fost la niciun act de caritate, nu a participat la nimic.Este un model ok şi atât! Ricky nu va mai lucra pentru mine, dacă nu-şi manageriază situaţia cu Monica.”

Da..am impresia ca va mai dura ceva pana cand se va rezolva aceasta ,,problema nationala”!Damn it…

Si ca tot vorbeam de mesaje..uitati-le..va las pe voi sa va spuneti parerea:P!

,,Scapa si tu de asta sa vorbim”  ,,Nu pot sa dorm!Ce faci?  ,,Hai sus,te rog!  ,,Si eu m-am trezit acum!Ce zici?Sa iesim?”  ,,Abia acum am terminat combinatia **** si ma pun sa dorm.Banuiesc ca tu dormi de mult!  si ultimul si cel mai interesant ,,MI-O PUN!!”

Si multe altele…!

Sursa pozei:Cancan

2 gânduri despre „Moni&Ricky=Scandal

Lasă un răspuns

