Botezatu la ,,Dansez pentru tine”


                               

Cum aseara am discutat despre ,,Scandalul fotomodelelor” dintre Monica Columbeanu si fostul ei sofer,actual manechin Voicu Panzaru cunoscut ca si ,,Ricky”..am zis ca e bine sa ramanem tot in lumea modei!

Cunoscutul designer Catalin Botezatu cere 100.000 € pentru a participa la viitorul sezon al emisiunii de ,,succes” ,,Dansez pentru tine”:O:O!Eu unu am inteles ca aceasta emisiune este destinata ajutorului unor persoane ce au dificultati materiale..fizice sau mentale sau probleme..oricum pentru ,,o cauza nobila” daca putem spune asa!E uitati ca nu este asa…fitele de Romania intrec orice limita!Imi aduc aminte ca si anul trecut au existat acceleasi discutii…cu o alta ,,vedeta”,Monica Columbeanu(fata nu se poate tine departe de presa…trebuie sa o intelegem) care a cerut si ea o suma destul de maricica de bani pentru a ,,ajuta” persoanele cu necesitati!Si stiti care e chestia??Ca a dansat ca o camila..aceasta fiinta nu are nici o treaba cu dansul…este paralela cu dansul!Prafff!!Eu ma intreb care mai este rostul acestei emisiunii daca vedetele vin doar pentru a primi banii..bun..inteleg fac un anumit efort..sunt niste ore de munca..accidentari..dar nu sa ceri 100000 €!Eu unu sunt socat!!Nu pot spune decat ca este de rau..si va spun sincer…ma bucur atat de tare ca se termina pentru totdeauna aceasta emisiune de afirmare a vedetelor si nu ,,de ajutor”(cum o numesc ei) a oamenilor…deja nu mai are farmec..sa fi platit sa ajuti persoane cu dificultati..fie ele materiale sau fizice sau mai stiu eu ce probleme!

Este o prostie…si nu putem decat sa ne uitam cum altii arunca cu banii in stanga si in dreapta…DEGEABA!Fara a face nimic folositor!Sa nu mai spun ca inca nu s-a incheiat nimic..in sensul ca…citez:,,Cele două părţi ar urma să mai lase sau să mai dea ceva pentru a ajunge la o posibilă înţelegere”!

Deci poate cere mai mult de 100000 de euro!

Mircea Badea spune:,,Traim in Romania..si asta ne ocupa tot timpul”..si eu sunt total de acord!!

16 gânduri despre „Botezatu la ,,Dansez pentru tine”

  1. gen,,,, si de ce sa nu danseze=)))) da dak nu o vad si pe NIKITA la DANSEZ PT TN=))) tot degeaba=)))))))))))))))))

    cred k ar face un cuplu bun cu bote=)))))

Lasă un răspuns

