Inca o saptamana…!


Si da…a mai trecut o saptamana din viata noastra!O saptamana care pt mine unul a fost oarecum linistita…am inceput scoala…asta e bine si e rau…adica e bine pentru ca am revazut unii dintre colegii…si rau ca as mai fi vrut macar o saptamana de vacanta sa imi pot reveni dupa noaptea dintre ani!Acum..asta este…oricum..am inceput in forta saptamana asta!Luni de la a 2 oara am avut teza la romana..o teza pe care toata lumea a facut-o praff!Ce sa facem..am fost surprinsi(Eseu pe tema naturii si a iubirii intr-o opera eminesciana=3!Da…3 atat va fi nota mea…sper!!!Off..in general a fost bunicica saptamana asta..note frumoase…am primit rezultatul la Ecdl..din pacate am aflat ca am picat unul dintre examene (1/2 si acela cel de care ma temeam cel mai mult Excel)!Asta e…data viitoare va fi mai bine!Saptamana asta se incheie bine…maine majorat…ma mai detasez putin de scoala…si luni o iau de la capat!Presimt ca sapt ce vine va fi una foarte grea…grea din punct de vedere al rezultatelor ce vor veni!Off…!Aiurea rau..ce mai pot zice!Sper totusi sa nu fi atat de rau si sa o inchei si pe urmatoarea cu bine:)!

Seee yaaa…

Lasă un răspuns

