Is Christmas…


Daa…este Craciunul!O sa fie cel mai frumos Craciun in 18 ani de viata…deja presimt…o sa fiu cu familia mea si alaturi de prietenii..ce poate fi mai frumos de atat??Spuneti-mi voi…ce poate fi mai frumos…!Desigur mi-as fi dorit sa pot avea pe cineva langa mine de Craciun…si nu numai de Craciun..si dupa Craciun..si dupa Anul Nou si tot asa…cineva care sa fie langa mine cand am nevoie..si langa care sa fiu cand are nevoie!Dar..daca nu a fost sa fie..asta este…poate ca eu sunt de vina ca nu am curajul sa spun anumite lucruri gandindu-ma la ce va urma…sau cine stie la ce…!Asta este…nu voi avea pe nimeni langa mine de Craciun…dar voi avea prietenii!Multumesc mult tuturor…o sa fie extraordinar!Si GG…nu mai fi suparat…o sa rasara soarele si pe strada ta…si totul va fi bine!Stii asta…!

Vorba Melissei…,,Tot ce am frumos in viata mea…e ptr k va am pe voi:X:X:X…va iubesc maaaaaaaa”….pt tot ceea ce faceti…si felul vostru de a fi!!

SARBATORI FERICITE TUTUROR..fie ca Mosu’ sa va aduca tot ce va doriti…si sa fiti fericiti!!

Lasă un răspuns

