Monden.Info


 

,,Cel mai popular blog cu stiri despre vedete, interviuri, recenzii, multa muzica”!

Sunt total de acord cu aceste afirmatii…!Monden.info a intrat in ,,viata mea” prin octombrie anul acesta…cand eu ocupandu-ma de organizarea balului bobocilor din Colegiul Gheorghe Airinei…am avut placerea de a colabora cu acest super blog in vederea promovarii balului!Am citit pe Monden.Info ca se promoveaza baluri..si am trimis emailul..si am fost foarte fericit ca ma sprijina!De atunci…nu am mai putut sa ma despart de Monden.info!In fiecare zi intru pe blog sa vad ce mai este nou in materie de filme…muzica…interviuri ale cantaretilor…recenzii despre evenimente…aparitia unor noi videoclipuri…totul..sunteti perfecti..plus ca totul este in exclusivitate si de accea sunteti vizitati de cateva sute de mii de persoane pe luna sa nu mai spun intr-un an si eu pot spune ca ma aflu printre acestea..singura problema este ca pagina de internet se incarca greu dar asta probabil si din cauza netului meu sau zecilor de mii de persoane ce viziteaza siteul..dar merita asteptarea!Stiu totul despre acest Blog….si am incercat sa particip si eu la anumite articole..dar totul era pus la punct si nu am putut ajuta prea mult(Atb Fan Session)!Sunt cei mai buni…de accea au fost si alesi castigatori la categoria ,,CEL MAI BUN BLOG DE MUZICA” la RoBlogFest in 2008 si 2009!Este cel mai citit blog de Showbiz/Muzica…circa 6000 cititori pe zi!Au luat interviuri celor mai titrati artisti internationali :Jay Sean,Shaggy,Nelly Furtado cat si artistilor autohtoni..Alex Velea,Akcent,Bitza,Voltaj,Smiley!Au foarte multe parteneriat..cluburi:Turabo Society Club,Club Kristal,Bamboo,Cafepedia..parteneriat cu cele mai importante case de discuri din Romania:Cat Music…Media Pro Music…Universal Music Romania si Roton!Parteneriat cu Radio 21…Vibe Fm!Cu revistele Bravo si Bravo Girl…cu siteul Trilulilu si eOk.ro…StiuMuzica.ro cat si cu Musichat.ro..dar si cu Music Channel cunoscutul post de muzica!

Sunt perfecti..cel mai mult mi-a atras atentia si m-a facut sa citesc in fiecare zi a fost implicarea echipei Monden.Info in orice proiect…si prezenta acestei echipe peste tot…La Filmari de Videoclipuri…la evenimente…ma atras felul cum abordeaza anumite teme..si cum prezinta anumite evenimente…ma atras daruirea lor…pt ca stiu cat de mult muncesc pt a informa cititorii..si stiu cat de mult se implica in toate aceste proiecte..daruirea lor este punctul lor forte..pt ca fara a dori un singur lucru nu se poate reusi..si desigur muncesc si foarte mult pt a reusi toate lucrurile ce si le propun!Felicitari Monden.Info..iar pe viitor nu vreau decat..SA RAMANETI LA FEL…SI VETI FI DIN CE IN CE MAI BUNI!

SARBATORI FERICITE!

Lasă un răspuns

