Sarbatorii..


Ah…azi am facut bradul:X!!Super..nu am mai putut astepta pana pe 24!Arata bn…cel putin din punctul meu de vedere!Ahh…o zi obositoare…zi de cumparaturi de Craciun!Ce pot sa spun…o aglomeratie infernala….si se mai zice ca e criza…toata lumea cu,carutul plin de cozonaci..bautura..seturi de cadouri…!Foarte frumos..!Eu de exemplu am lasat cv banii pe la Cora:))..si cand m-am uitat in carut…mai nimic…ca de fiecare data!He he…dar ce pot spune..!Is almost Christmas…abia astept!Alaturi de familie….si sper ca si de prieteni…ar fi de vis!

SARBATORI FERICITE TUTUROR!

Un gând despre „Sarbatorii..

Lasă un răspuns

