Munte..si tovarasul Beculet!!


Ahhh….tocmai am revenit de la munte!Nu pot spune decat ,,Super”!A fost foarte frumos…vreme frumoasa…compania extrem de placuta…totul!Ne-a cam stricat Beculet distractie…dar in rest totul a fost ok!

Sa incepem…!Beculet este cel ce ne-a ,,gazduit” cu regimul lui hotelier(asa il considera el,este de fapt un regim comunist),un regim hotelier in care nu ti se da sapun si prosoape…lucru punctat de Petri…un regim hotelier in care ti se intrerupe caldura dimineata de mori de frig…si te bati pe patura si nici aia nu este de ajuns…regimul hotelier  in care nici macar nu te ajuta sa iti duci bagajele la gara…avand in vedere faptul ca este iarna…ai ff multe bagaje si ai cv de mers pana la gara(Bine punctat Ana si Adina)…dar asta este…REGIMUL HOTELIER A LUI BECULET!Ne-am conformat la chestia cu bagajele…dar la cate injuraturi si-a luat…mai bn ne ducea la gara:))!!Totul a fost super…eu unul m-am simtit ff bn..si nu cred ca as spune NU unei viitoare excursii in acceasi companie…!Oricum…Beculet a fost extraordinar…in noapte de vineri spre sambata la ora 3 dimineata…a venit si tipa la noi ,,NANIII…AM SPUS NANIII!:)) a fost penalll..nu imi venea sa cred…tipa ca disperatul prin toata ,,vila” ca sa nu mai spun ca….sambata-duminica ne-a luat curentul la ora 3-4…plus caldura!Bec…ce sa ii ceri!Da…oricum omul cred ca avea microfoane pt ca stia tot ce am vb..ori avea microfoane..ori statea tot timpul cu urechile ciulite!Trecand peste toate…m-am dat cu placa…m-am plimbat cu tele-scaunul pana la 1200…a fost frumos….!Din pacate lucrurile astea au fost umbrite de un dobitoc ce isi pierde sania de sub control(partie nici nu era pt sanii) si o loveste pe Oana in spate…prost om!Speriati nici nu am mai tinut cont de faptul ca o lovise..si l-am lasat sa scape fara sa plateasca pt fapta lui!Oricum..salvamontistii au venit ff rpd…au dus-o jos..noi in graba am mers la tele-scaunul sa o ajutam…cand am ajuns…ne-am linistit putin..dar doar putin..pt ca nu era fractura sau cv…era doar un traumatism dar tot o durea…!Oricum…vreau sa zic…ca am mers la ala unde am inchiriat placile…si in maxim 5 min eram in taxi spre spital..!Acolo…am gasit o indolenta ff mare…Oana era singura intr-o camera unde temperatura era una scazuta..pe o targa…si ei ii interesa unu; cu mana rupta…!Plus…doctorul…este cel mai prost din lume…doamneee…i-am repetat de atatea ori ca o doare in partea dreapta si el o intreba de partea stanga!!Aiurea…cand a fost sa o ducem in salon…nu le mergea liftul…cand am ajuns la salon…in pat am ajutat-o sa urce pe Oana,eu si Cezar….tinand cont ca era zona coloanei care se stie ca este foarte periculoasa si foarte fragila…!Prosti oamenii…si se mai numesc doctori…pana nu au venit parintii Oanei de la Bucuresti nu au facut nimic…si ne-au tratat si de sus…spunandu-ne ca ,,NU AVETI VOI BANI SA O DUCETI CU SALVAREA LA BUCURESTI…SALVAREA ESTE CONTRA-COST…12 mil:O!Eu unul stiam ca salvarea este gratuita..si nu contra-cost…dar asta este…!Off…Ana si Adina i-au facut bagajul Oanei pentru ca in acea noapte a plecat spre Bucuresti…toata lumea a fost si este langa Oana!Totul s-a terminat cu bine…din fericire…!Aseara am ajuns in Bucuresti…suparati dar si fericiti…si spun asta pt ca ne-am fi dorit o ,,excursie” mai lunga…ne-am fi dorit sa mai fi stat…dar si din fericire pt ca stiti cum se spune…NICAIERI NU’I CA ACASA!!!

Lasă un răspuns

