Sarbatori Fericite tuturor…


Oficial au inceput Sarbatorile de iarna….!Azi este Sf Niculae…si cred ca toti copii ce au fost cuminti se bucura acum de cadourile aduse de Mos Niculae in cursul noptii trecute!Eu am fost cuminte…dar Mosul cand sa ajunga la mine a facut pana si acum e la vulcanizare!Aiurea…sper sa vina…de venit cred ca vine..dar sa vina mai rpd!Vreau sa spun ca pe vremea cand eram mai mic…eram nerabdator cand stiam ca vine Mosul….ma trezeam noaptea de 3-4 ori sa vad daca a venit..si venea…!Intradevar aseara nu am avut somn…dar nu era din cauza asta…era din cauza ca bausem mult Pepsi!Aiurea…azi dimineata mi-am pus o ciucalata singur in ghete…!Rau am ajuns:))! Oricum…cu ocazia asta UREZ TUTUROR SARBATORI FERICITE SI UN AN NOU FRUMOS SI BOGAT!!

SARBATORIIIII FERICITEEE PEOPLEEEE

Un gând despre „Sarbatori Fericite tuturor…

Lasă un răspuns

