Liceenii…


He he…de dimineata avem un somn in mine…dar totusi am reusit sa ma trezesc..!Ca de obicei am deschis televizorul si am inceput sa butonez!Am nimerit pe National Tv unde ce sa vad…filmul Liceenii…asa ca am hotarat sa ma uit si eu…pentru a 5-a oara cred..dar…de fiecare data m-am uitat la el ca si cum l-as fi vazut pentru prima oara….!Mereu am fost curios sa vad cum era liceul in acele vremuri..sa pot face comparatie intre vremurile ce erau pe atunci…si vremurile liceului de acum!Nu stiu cum ne-am fi descurcat la atelier sau sa dam cu sapa..sa ne strangem…sa facem munca patriotica si tot felul de chestii!Deja imi imaginez…anumite fete imbracate elegant sau cu fuste scurte si cu bluze cu vedere la buric,rujate,cu cizmulete scumpe cum dau cu sapa..parca le aud ,,Domnnnn professorrr mi-a intrat nisip in unghii” sau ,,Fataaaa mi-am rupt o unghie”!Si trebuie precizat ca nu am nimic cu fetele…doar cu unele care sunt chiar ,,pitzi”:))!!Oricum…sa revin la film…un film interesant ce merita de fiecare data urmarit!Presupun ca l-ati vazut iar daca nu(desi mi-e imposibil sa cred)…vi-l recomand!

Lasă un răspuns

