Atb Fan Session


 

Aseara am fost in Kristal Glam Club la concertul Atb!Atb a revenit la noi in tara…in cadrul turneului mondial de promovare a celui mai recent album al sau ,,Future Memories”!Concertul a fost superb..si spre norocul meu am stat chiar in backstage…a fost extraordinar sa vezi cum mixeaza unul dintre cei mai buni Dj din Europa si din lumea intreaga!Concertul a inceput in jurul orei 01:00 si a durat pana pe la ora 03:00..nici nu am simtit cum a trecut timpul…as fi dat orice sa mai fi ascultat mixuri atat de bune!Nu trebuie uitat ca in deschiderea concertului a ,,incalzit” publicul din Kristal Josh Gallahan cel ce a lucrat alaturi de Atb la multe piese.Atmosfera a fost superba…si pentru a va demonstra am postat si cateva poze…sper sa va placa!

Lasă un răspuns

